-->

Menu2

ImageSlider5

Peneraju Pedagogi Pembentuk pendidik berwibawa Membantu dan membimbing ke arah kejayaan Mendidik tunas bestari Inovasi digital dalam PdP Menghasilkan pendidik bertaraf dunia

Berita Terkini

Thursday 27 October 2016

Program Kerjaya & Kemahiran SMPK (V) Indahpura

Pn. Hjh Norashikin binti Jasmon telah menjadi penceramah dalam Program Kerjaya & Kemahiran SMPK (V) Indahpura pada 23 Oktober2016 (Ahad) di Dewan Goal Ball Seri Khadijah, SMPK Vokasional Indahpura.

Program ini bertujuan mengadakan ceramah berkaitan mengenali potensi diri dan bagaimana meningkatkan keyakinan diri sebagai pendedahan dan menambah pengetahuan pelajar-pelajar Pendidikan Khas.

Pn. Hjh Norashikin telah menyampaikan dua ceramah yang bertajuk “Mengenali Potensi Diri’
 (Motivasi diri) serta “Meningkatkan Keyakinan Diri’(Motivasi diri).  

Mudah-mudahan pendedahan kepada topik-topik seumpama ini dapat menyediakan diri pelajar dengan keyakinan dan advokasi diri untuk berhadapan dengan masyarakat sebenar. Selain daripada itu, mempunyai keazaman dan keinginan yang tinggi untuk berkerjaya seiring dengan insan tipikal yang lain. Tidak ketinggalan juga harapannya agar pelajar dapat mencapai kejayaan yang cemerlang dalam hidup sebagai insan berguna menyumbang kepada negara dan keluarga.                          

No comments: