-->

Menu2

ImageSlider5

Peneraju Pedagogi Pembentuk pendidik berwibawa Membantu dan membimbing ke arah kejayaan Mendidik tunas bestari Inovasi digital dalam PdP Menghasilkan pendidik bertaraf dunia

Berita Terkini

Sunday 12 November 2017

Majlis Merai Pesara, Jamuan Tahun Akhir dan Sambutan Deepavali 2017

JK Kelab Staff dan JK Majlis Rasmi telah bersama-sama menganjur dan mengendalikan Majlis Merai Pesara, Jamuan Tahun Akhir dan Sambutan Deepavali 2017 pada 12 November 2017 (Ahad) di Dewan Sri Budiman.

Kali ini, staf yang akan bersara adalah Puan Hajjah Hamidah binti Musa, Puan Hamidah binti Sulaiman, Puan Hajjah Muhayyah binti Md Jais, En Md Kassim bin Ibrahim, En Hairul Akhmal bin Md Haris dan En Ismail bin Mansor.


Sempena majlis tiga dalam satu, Tuan Pengarah juga telah mengumumkan senarai nama pensyarah yang berjaya dinaikkan pangkat secara "Time-based" berasaskan kecemerlangan.

Tahniah dan syabas diucapkan kepada rakan-rakan Pensyarah Jabatan Ilmu Pendidikan yang berikut atas kejayaan mereka mencapai peningkatan dalam gred jawatan. Semoga mereka terus berjaya sampai ke akhirat!

Kategori Pegawai Perkhidmatan Pendidikan  Gred DG52 ke DG54 (KUP)


 

Dari kiri: Dr. Rosly bin Kayar, Tn. Hj. Nasirudin bin Md Top, Tn. Hj. Muhammad Amin bin Simon dan Tn. Hj. Omar bin Zakaria.



Kategori Pegawai Perkhidmatan Pendidikan Gred DG48 ke DG52 (KUP)

En. Rosli bin Mohamad

No comments: