-->

Menu2

ImageSlider5

Peneraju Pedagogi Pembentuk pendidik berwibawa Membantu dan membimbing ke arah kejayaan Mendidik tunas bestari Inovasi digital dalam PdP Menghasilkan pendidik bertaraf dunia

Berita Terkini

Monday 8 January 2018

Perhimpunan Bulanan Bil.1/2018

 IPGKTHO telah mengadakan Perhimpunan Bulanan Bil. 1/2018 di Dewan Sri Budiman. Antara acara majlis adalah penyampaian surat pelantikan kepada pensyarah yang berjaya naik pangkat dan meraikan persaraan Pn. Inthera Davi a/p Sobbiah, dan menyampaikan cenderahati kepada pensyarah yang hari lahirnya jatuh dalam Bulan Januari, pelancaran Buletin Furqan terbitan JAPIM, dan pembubaran Majlis Perwakilan Pelajar.

Majlis juga mengadakan acara penyampaian cenderahati sebagai penghargaan kepada 15 orang pensyarah yang bakal bertukar ke IPGK lain. Pensyarah-pensyarah ini dijangka akan melaporkan diri di IPGK baru masing-masing pada pertengahan bulan Januari nanti.



Antaranya ialah En. Mohamad Roslan, Ketua Jabatan Ilmu Pendidikan yang akan ditempatkan di IPGK Darulaman , En. Mohd Azhar bin Ab Rahman ke IPGK Tengku Ampuan Afzan dan Pn. Tan Sok Phiaw yang akan berpindah ke IPGK Teknik.

   

Semoga dipermudahkan segala urusan dan terus maju jaya!

No comments: